Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Iltaa...

keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Iltaa...

Heräsin eilen aamulla 4.30, jonka jälkeen en saanut enää unta kun aloin miettimään mitä vaatteita pakkaisin reissuun mukaan! Joo, ei välttämättä hirveän oleellista tässä vaiheessa :). Mua on alkanut myös jännittään, että musta tulee matkan aikana hippi! Mun päässä on tällä hetkellä sellainen kuva, että kun me palataan matkalta mulla on ylipitkät rastat ja mä kuljen solmuvärjätyissä hamppuvaatteissa ilman kenkiä (, koska en usko enää kenkiin ja sukkiin), tai sitten meistä on tullut superhippejä ja ollaan jääty johonkin Laosin levyttelymestaan chillailemaan lopullisesti! Ei sinänsä näissä vaihtoehdoissa mitään vikaa ole, mutta ei vaan ihan kuulosta multa (ainakaan vielä) :D

P.S Toivon, että lukijat tajuaa huumorin yllä olevassa tekstissä :D

P.S.S Mulla ei ole mitään hippejä vastaan, eikä tekstin ole tarkoitus loukata ketään...

1 kommenttia:

10. tammikuuta 2011 klo 19.13 , Anonymous Joso kirjoitti...

Sinä, luopua kengistä... Ei tuu tapahtuun :D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu